W ogromnie konkurencyjnej branży kosmetycznej pierwsze wrażenie odgrywa szczególną rolę. Odpowiednio dobrane opakowania kosmetyczne przyciągną uwagę konsumentów i zachęcą ich do zakupu Twoich wyrobów. W jaki sposób pakować kosmetyki? Wybrać opakowania przezroczyste, a może kolorowe?
Wzory i kolory, czyli główne wyróżniki marki
Dobrze, jeśli wybrane opakowania kosmetyczne, w pewien sposób nawiązują do marki. W ten sposób Twoi lojalni klienci łatwiej znajdą swoje ulubione produkty, a nowi konsumenci zwrócą na nie uwagę. Butelki oraz słoiki może łączyć motyw w formie tej samej barwy. Wybierając opakowania plastikowe czy aluminiowe, najlepiej sięgnąć po charakterystyczny kolor czy wyróżniający się nadruk. Opakowanie powinno wyróżniać się na tle innych ciekawą szatą graficzną. Ponadto musi być estetycznie wykonane i trwałe. Istotna jest też grupa docelowa, której dedykowane są Twoje wyroby. Kosmetyki dla dojrzałych pań mogą być umieszczone w ciemniejszych, eleganckich buteleczkach. Te kierowane do nastolatek można natomiast umieścić w barwnych opakowaniach, które przyciągną ich wzrok. Panowie preferują zazwyczaj minimalistyczne opakowania
Kolorowe opakowania kosmetyczne- dlaczego warto?
Kolorowe opakowania kosmetyczne z pewnością przypadną do gustu Twoim klientom. Zielone czy niebieskie buteleczki staną się ozdobą każdej półki w łazience. Niebieskie butelki na środki kosmetyczne takie jak: mleczka do demakijażu, toniki, żele pod prysznic, szampony itp. prezentują się luksusowo, doskonale prezentując Twój wyrób. Będą świetnie wyglądały na półce salonów fryzjerskich czy gabinetów kosmetycznych. Preparaty umieszczone w butelkach o tej samej barwie sprawią dobre, spójne wrażenie estetyczne. Szczególnie, gdy umieszczone są na starannie zaprojektowanych i wyprodukowanych displayach plastikowych na kosmetyki. Zielone opakowania w intensywnej barwie kojarzą się z naturą, siłą ziół i roślin leczniczych. Jeśli oferujesz swoim klientom produkty ekologiczne, naturalne, bez chemicznych substancji- takie opakowania okażą się strzałem w dziesiątkę!
Przeźroczyste opakowania na kosmetyki, czyli znakomita autoprezentacja produktu
Chcesz, żeby Twoje kosmetyki mówiły same za siebie? Produkcja plastikowych opakowań na kosmetyki obejmuje też buteleczki plastikowe przezroczyste, dzięki którym Twoi klienci zapoznają się z kosmetykiem, bez konieczności jego otwarcia. Poprzez takie opakowania, konsumenci będą mogli obejrzeć towar, sprawdzić jego barwę, co wpłynie na podejmowane przez nich decyzje zakupowe.
Jakie opakowania wybrać do swoich kosmetyków? Przezroczyste czy kolorowe? Wiele zależy od Twoich oczekiwań oraz roli, jaką mają pełnić opakowania. Nie bez znaczenia jest też rodzaj preparatów w nich przechowywanych.